Matematika
Kedves Gyerekek!
Ma mindenki önállóan oldja meg a felmérés feladatait! Pontosan és türelmesen számoljatok! A tanórán 45 percetek van a felmérésre, itt most a digitális oktatás során több időtök van a gondolkodásra. Szerdára kérem vissza mindenkitől a füzetről készített fényképet.
Felmérés
1. Számítsd ki a feladatokat!
Elég a feladat számát, betűjelét
és az eredményt leírni a füzetbe! Olyan
sorrendben írd le, ahogy én írtam. Ha valamit nem tudsz, akkor húzd ki!
a, 27 + 25 = b, 43 – 󠅪□ = 17
48 + 16 = □ - 38
= 14
83 – 26 = □+ 27= 71
62 – 17 = 18
+ □ = 94
c, 4 ●
7 = d, 42
: 6 = e, □ ● 5 =
45
5 ● 8 = 15 : 3 =
8 ● □ = 32
9 ● 4 = 20 : 4 = □ : 6 = 9
3 ● 6 = 81 : 9 = □ : 2 = 8
2. Másold le a füzetbe az egész
műveletet!
Figyelj a műveletek sorrendjére! Írj részeredményt is.
6 ● 7 + 19 =
12 + 36 : 6 =
49 + 4 ● 3 =
85 – ( 9 ● 5 ) =
3. Melyik számra gondoltam? Írd le
nyitott mondattal és számold ki!
a., 27 és a 45 összege.
b., 96 és a 67
különbsége.
c., 34 –től 19 –cel több.
d., Az 5 –ször 9 és a 2
–szer 8 összege.
e., Ennyit kapok
hányadosul, ha 42-t elosztom 6-tal.
4.
Írd le a nyitott mondatot a füzetbe, számold ki és írd mellé, hogy mely számok teszik igazzá az állításokat!
a. 8 ● 7 > □ > 9 ● 6 □=__________
b. 24 : 8 <
□ < 21
: 3 □=__________
5. Petrának 37 Ft-ja van, 49 Ft-tal
kevesebb, mint Dórának. Hány Ft-ja van Dórának? Írj adatokat, nyitott mondatot,
számolj és válaszolj!
A:
Ny:
Sz:
V:Beküldési határidő: május 27. szerda
oktatasmkovacseva@gmail.com címemre.
Ügyesek legyetek!
Szeretettel: Évi néni
Megjegyzések
Megjegyzés küldése